środa, 20 sierpnia 2014

Jaki jest Twój wiek biologiczny?

Okazuje się, że moje życie to kłamstwo i gdybym zbadała swój wiek biologiczny to mogłoby się okazać, że nadal powinnam nosić pieluchę. Tak, drogie panie, prawdopodobnie wcale nie macie czterdziestki, tak naprawdę biologicznie jesteście jeszcze przed maturą. Czy to nie cudowne? 

Edyta Górniak, na przykład, ma 25 lat. I nie chodzi wcale o staż na scenie muzycznej, a o wiek biologiczny właśnie. Normalnie to ma 41, ale biologicznie - proszę Państwa! Niebawem okaże się, że jest młodsza od własnego syna. Edytka ściśle trzyma się diety, ćwiczeń, harmonogramu zastrzyków z toksyny botulinowej i voilà! Czterdzieści jeden lat przeżyte w zaledwie dwadzieścia pięć, to brzmi nieprawdopodobnie! 

Wiek biologiczny Natalki Siwiec to zapewne iloraz wzrostu męża i jej wieku rzeczywistego, czyli jakieś pięć, góra sześć lat. O ile istnieją sześciolatki ze sztucznymi cyckami. 

Zastanawia mnie wiek biologiczny Donatelli Versace. Na moje oko wygląda jak trzydziestoletni Volkswagen, wyklepany po taniości w garażu u sąsiada - jeszcze na chodzie, ale człowiek ma wrażenie, że w każdej chwili może się spektakularnie rozkraczyć.

No i nie zapominajmy o Krzyśku Ibiszu, którego wiek biologiczny to jakieś dwadzieścia pięć lat, choć w metryce widnieje niemal drugie tyle. Konflikt wieku rzeczywistego z wiekiem biologicznym to problem wielu polskich mężczyzn - jakieś 70% panów w wieku 35-45 lat ocenia swój wiek biologiczny na dwadzieścia lat. Być może dlatego, że nadal mieszkają z matką. 

Kolejnym biologicznie młodszym jest Kuba Wojewódzki, który od trzydziestu lat niezmiennie udaje, że ma lat dwadzieścia i umawia z córkami swoich kolegów z liceum. Ale jechanie mu po wieku to żart stary jak Beata Kozidrak. 

2 komentarze:

  1. Świetny z humorem tekst :) to ja muszę mieć ok 10lat bo z dziecinniałam z synkiem w domu,bawimy się razem w piaskownicy,huśtamy itp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak Edyta Górniak <3 Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie teksty ukazujące się na blogu są mojego autorstwa i ich kopiowanie bez mojej zgody jest zabronione.

Zdjęcia i gify pochodzą z wyszukiwarki obrazów google.