wtorek, 10 grudnia 2013

Przegląd prasy

Czas na subiektywny przegląd prasy. Czym żyją aktualnie media? Zaraz się przekonamy! 

Najwyraźniej upokorzenia trudno znosić w milczeniu, bo Piotr Zelt ze swoim poleciał prosto do gazet. Okazało się, że jego dziecko wcale nie jest jego. Publiczne kwestionowanie ojcostwa? Trochę odgrzewanie starego kotleta, ale to nadal dość smakowity kąsek pośród tych wszystkich mdłych newsów z dupy.

Czy Małgorzata Rozenek zrobiła Radkowi Majdanowi test białej rękawiczki? Całkiem możliwe. Pytanie, czy Majdan strzelił gola do jej bramki. A może nie wpuściła go na swoją idealnie przystrzyżoną murawę?

Pozostając przy temacie — Marina Łuczenko uległa urokowi Wojciecha Szczęsnego. Pokazała wspólną fotkę na Instagramie, więc sprawa jest całkiem poważna. On jest znanym piłkarzem, ona jest znana. Piękna miłość, z wieloma zerami w tle. Jednym z nich jest liczba osiągnięć muzycznych naszej ślicznej Marinki.

Ewce Chodakowskiej puszczają nerwy. Dziewczyna napięła się nieco bardziej niż zwykle i wdaje w niepotrzebne dyskusje z hejterami. Prasa plotkarska ma pożywkę i niejednemu redaktorowi pewnie puszczają mięśnie, o których Ewka nie wspomina, czyli zwieracze.

Honorata Skarbek, Dawid Kwiatkowski — mówią wam coś te nazwiska? Mnie też nie. Ale ostatnio przewijają się w mediach. Honorka podobno jest blogerką, która dodatkowo śpiewa, a Dawidowi, co gorsza, zdarza się też wypowiadać. Ponoć stanowczo odcina się od porównań do Justina Bibera.

Edytka Herbuś nadal pozuje na każdej ściance.

Jej urocza imienniczka, Edyta Górniak, snuje teorie spiskowe dotyczące tragicznego wypadku Paula Walkera. Według naszej gwiazdy, jego śmierć nie jest dziełem przypadku i ma związek z tajemniczą działalnością istot pozaziemskich (?). W każdym razie, Antoni Macierewicz z pewnością radośnie klaszcze w dłonie i kto wie, być może zaprosi Edytkę do jednej ze swoich komisji śledczych.


I to by było na tyle, pozdrawiam, stay tuned

4 komentarze:

  1. Ach wiedziałam, że wspomnisz o teoriach spiskowych Edzi G. to wręcz urocze jak ona próbuje wywołać wokół siebie szum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspektor Edzia skradła moje serce tą teorią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na kolejne rewelacje, przebiła nawet mojego guru teorii spiskowych, pana Macierewicza!

      Usuń

Wszystkie teksty ukazujące się na blogu są mojego autorstwa i ich kopiowanie bez mojej zgody jest zabronione.

Zdjęcia i gify pochodzą z wyszukiwarki obrazów google.