poniedziałek, 2 września 2013

Sezon na lolitkę

Na ulicach pojawiły się lolitki w zakolanówkach, skąpych spódniczkach i w butach na obcasie. 
Stąd wiem, że rozpoczął się rok szkolny.

A czy twoja córka wyglądała dziś jak nastoletnia dziwka? 


Kilka, kilkanaście lat wstecz być może wydawało mi się, że krótka spódniczka i obcasy to idealny outfit dla czternastolatki, ale miałam to szczęście, że wizja mojej mamy na temat stroju szkolnego znacząco odbiegała od mojej. Gdybym chciała wyjść z domu w tym, co miały na sobie dzisiejsze uczennice, mój tata zakwestionowałby swoje ojcostwo. Przecież to niemożliwe, żeby miał aż tak głupie dziecko. 

Co więc zmieniło się w ciągu kilku, nawet nie kilkunastu lat?

Niewiele rzeczy mnie szokuje czy bulwersuje, ale nadal nie rozumiem, dlaczego dziewczyny w wieku zdecydowanie poniżej osiemnastu lat mają tak wielką potrzebę świecenia tyłkiem w szkole? Ktoś jest mi to w stanie logicznie wytłumaczyć?

Świat się kończy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie teksty ukazujące się na blogu są mojego autorstwa i ich kopiowanie bez mojej zgody jest zabronione.

Zdjęcia i gify pochodzą z wyszukiwarki obrazów google.